Jom mula!!!

Hari ini ialah pelancaran blog aku yang serba simple ni. Aku dapat idea untuk memulakan blog ni apabila aku mencipta komik untuk majalah sekolah LeBEST 2011.

Dalam blog ni, aku akan postkan komik2 yang aku cipta, video2 yang aku buat, segala mende yang aku design & bnyak lagi laa.


Selain tu, aku jugak akan postkan cara2 untuk mencipta komik korang sendiri, cara2 nak edit gambar & mungkin juga teknik2 menggunakan designing software.


Sila like page 'Naja's Studio' di facebook supaya korang x ketinggalan dengan post2 yg akan aku update pada masa akan datang.


Aku bukanlah seorang yang profesional. Aku hanyalah seorang pelajar lepasan sekolah menengah yang ingin berkongsi hasil kerja ku & ingin berkongsi serba sedikit teknik basic yang sudah aku miliki.


Jikalau korang ada sebarang teguran, komen ataupun x puas hati la senang cerite, sila komen di ruang komen yang telah disediakan. Aku mengalu-alukan komen, teguran serta tunjuk ajar daripada semua. (Sila jaga bahasa anda semasa mengomen)

Kredit kepada CG Muliadi & CG Firdaus yang telah memperkenalkan kpada diriku tentang Adobe Photoshop & Adobe Illustrator. Terima kasih cikgu. :)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More